جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه خود آورده است: بي‌شک ايران اسلامي چون هميشه يار و ياور مظلومان بوده، به نداي هل من ناصر ينصرني شيعيان بحرين پاسخ مي دهد و پشتيبان مقاومت و بيداري مردم مظلوم و حامي مستضعفان و خصم ستمگران مي‌ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جامعه مدرسين حوزه علميه قم در بیانیه ای از نمازگزاران جمعه قم برای حمايت از آيت الله شيخ عيسي قاسم و مردم مظلوم و انقلابي بحرين، دعوت به راهپيمايي کرد.

 متن بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

حوادث تلخ و غمبار بحرين و فشار و تهديد نظام مستبد پادشاهي بر مردم انقلابي و آزادي خواه اين کشور بار ديگر قلب مسلمانان را به درد آورده و چشم نگران امت اسلامي را خونبار و محزون کرده است.

سرکوب مردم مظلوم بحرين در حالي ادامه دارد که هنوز حقوق شهروندي و آزادي‌هاي اجتماعي و ديني اين مردم ناديده گرفته مي‌شود و حتي حق اقامه نماز جماعت و جمعه از آنان سلب مي‌شود، بزرگان ديني را بازداشت و حريم علماي دين را هتک مي‌کنند و روحاني مبارز آيت الله شيخ عيسي قاسم را تحت فشار و تهديد مورد محاکمه صوري وغير عادلانه قرار مي‌دهند و خفقان و ظلم و ستم را در پناه حمايتهاي استکبار جهاني بر مردم تحميل مي‌کنند.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم با دعوت از مردم مومن و انقلابي ايران اسلامي جهت حضور پر شور در راهپيمايي حمايت از مردم مسلمان بحرين و روحاني مجاهد شيخ عيسي قاسم پس از برگزاري باشکوه نماز جمعه مورخ 19 شهريور ضمن محکوميت اقدامات غير انساني و مستبدانه حکومت آل خليفه اعلام مي‌دارد: بي‌شک ايران اسلامي چون هميشه يار و ياور مظلومان بوده، به نداي هل من ناصر ينصرني شيعيان بحرين پاسخ مي دهد و پشتيبان مقاومت و بيداري مردم مظلوم و حامي مستضعفان و خصم ستمگران مي‌ماند.

حکام آل‌خليفه بدانند فرياد آزاديخواهي وحق طلبي مردم مظلوم بحرين کاخ ستم شان را ويران خواهد کرد. «وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنينَ»

 

و السلام عليکم و رحمه الله و برکاته
محمد يزدي
رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha