یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدمصباح عاملی

حوزه/ بررسي «تحول در حوزه انقلابي خراسان» و برنامه هاي مديران اين حوزه، موضوع نخستين نشست خبري مدير حوزه علميه خراسان، در روز شنبه ۲۰ شهريورماه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، نخستين نشست خبري حجت الاسلام و المسلمين سيد مصباح عاملي، مدير حوزه علميه خراسان، در آغازين روزهاي سال تحصيلي 95-96 برگزار مي شود.
اين برنامه ساعت 9:30 شنبه 20 شهريورماه با موضوع «تحول در حوزه علميه انقلابي خراسان» و بررسي برنامه هاي اين حوزه در سال جاري برگزار خواهد شد.
گفتني است، پس از انتصاب مدير و اعضاي شوراي عالي حوزه علميه خراسان در اواخر سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب، مديران اين حوزه، برنامه ريزي هايي را درباره تحقق منويات معظم له انجام داده اند.

حوزه علميه خراسان از اسفند۹۴ از سوي مقام معظم رهبري در قالب شوراي عالي و با مديريت جديد، فعاليت خود را ادامه داد كه دو نكته «تحول» و «انقلابي ماندن» از تاكيدهايي است كه نسبت به آن برنامه هايی اجرا يا در حال اقدام است.

رهبر معظم انقلاب اسلامي در حكم انتصاب خود مورخ ۱۸ اسفند ماه۱۳۹۴ خطاب به اعضاي شوراي عالي حوزه علميه خراسان آورده اند: انتظار می رود که این ترکیب کارآمد و کامل با برنامه‌ی زمان‌دار بتواند زمینه‌ی بالندگی و ظهور دهها نظریه‌پرداز در هر یک از عرصه‌های مورد نیاز جامعه اسلامی از جمله فقه و کلام و تفسیر و حدیث، و صدها پژوهشگر و نویسنده و سخنران و قاضی و دیگر متصدیان شئون علمی و اجتماعیِ اسلامی را فراهم سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha