یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

حوزه/ اولین جلسه کارگروه علمی «اقدام و عمل» پیرامون بیانات مقام معظم رهبری، در حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهرداد بابایوسفی معاون تهذیب حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خصوص آخرین اقدامات این معاونت، اظهار داشت: به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، روز چهارشنبه (5 آبان 95)، کارگروه اقدام و عمل، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری با تشکیل اولین جلسه، رسما آغاز بکار خواهد کرد.

وی افزود: اولین جلسه کارگروه اقدام و عمل، که با حضور طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) و تنی چند از اساتید و مسئولان این حوزه در محل دفتر معاونت تهذیب برگزار می شود، از ساعت 12:30 روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت 14:00 ادامه خواهد داشت.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران خاطرنشان کرد: همچنین فردا سه شنبه 4 آبان نیز، محفل قرآنی به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه امام رضا(ع) در محل مدرسه علمیه ثامنیه از مدارس زیر مجموعه حوزه علمیه امام رضا(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام بابایوسفی افزود: در این محفل قرآنی که فردا سه شنبه و بعد از نماز ظهر و عصر شروع خواهد شد، به احتمال فراوان از برخی حافظان و قاریان قرآن که برای شرکت در این مراسم دعوت شده اند حضور خواهند یافت و طلاب و اساتید می توانند از حضور ایشان استفاده کنند.

۲۹/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha