جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیدجلال بنی هاشمی لنگرودی

حوزه/ همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع)، در مراسمی که با سخنرانی آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی، نقش امام سجاد(ع) در نهضت عاشورا تبیین و بررسی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال بنی هاشمی مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت فرارسیدن 27 محرم سالروز شهادت امام چهارم امام سجاد(ع)، اظهار داشت: فردا سه شنبه 4 آبان، از ساعت 10:30 صبح، در مراسمی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع) که در مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران برگزار خواهد، نقش امام سجاد(ع) در نهضت عاشورا و پس از آن تببین خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور اساتید و طلاب حوزه برگزار می شود، آیت الله ضیاءالدین نجفی تولیت مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) یادآور شد: مهمانان خاص این مراسم برخی از مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سازمان بسیج طلاب و روحانیونی خواهند بود تا ضمن شرکت در مراسم عزاداری، راه اندازی پایگاه بسیج مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) را بررسی کنند.

وی یادآور شد: به دلیل حضور مهمانان مان در این مراسم، بنده نیز به عنوان مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص)، گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در این مدرسه ارائه خواهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بنی هاشمی، خاطرنشان کرد: هر ساله و در ایام سالروز شهادت امام سجاد(ع)، مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) مراسم عزاداری برگزار می کند.

لازم به ذکر است مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران، به نشانی خ پیروزی،خ نبرد،خ نبی اکرم(ص)،میدان دوم،جنب مسجد نبی اکرم(ص) واقع شده است.

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha