پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی-دیدار پروفسور مهدی بلالی‌مود

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دین بدون دانش سر از خرافات و انحرافات در می آورد و علم بدون دین نیز چالش های فراوانی برای بشر ایجاد می کند، گفت: دانش بدون دین باعث شده که دنیای امروز دچار مشکلات و مصیبت های فراوانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، شامگاه چهارشنبه، در دیدار با معاون فرهنگی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و پروفسور مهدی بلالی مود، پدر علم سم شناسی ایران، در بیرجند، اظهارداشت: دین و دانش باید با هم باشند و اگر از هم جدا شوند، نتیجه آن انحراف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دین بدون دانش سر از خرافات و انحرافات در می آورد و علم بدون دین نیز چالش های فراوانی برای بشر ایجاد می کند، گفت: دانش بدون دین باعث شده است که بشر امروز دچار مشکلات و مصیبت های فراوانی شود.

وی، به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نخبگان علمی کشور اشاره کرد و افزود: افتخار جمهوری اسلامی ایران به الگوهایی علمی برگرفته از قرآن و معارف اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر معرفی الگوهای موفق علمی به جوانان، تأکید کرد: معرفی الگوهای موفق علمی ایران دروازه امید و پیشرفت را به روی آنان باز می کند. بنابراین شخصیت هایی همچون پروفسور بلالی ها و مصطفی چمران ها باید الگو قرار بگیرند و به کمک بشر مظلوم بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان اقدامات خوبی در راستای توسعه علم توأم با ایمان انجام داده است، گفت: الگوسازی افرادی همچون پروفسور بلالی مود و سایر افتخارآفرینان کشور بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha