پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام خادمی

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت تبلیغات دینی در جامعه اسلامی گفت: جامعه روحانیت با برنامه‌ریزی فرهنگی از ورود خرافات و شبهات به دین مبین اسلام جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی عصر امروز در جمع روحانیان استان اظهار داشت: روحانیان و مبلغان دینی امروز در خط مقدم ترویج و تبلیغ آموزه‌های دینی قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه روحانیت باید اهداف شوم دشمنان را به‌خوبی شناسایی کنند، افزود: روحانیان باید با جدیت و آگاهی با اهداف و توطئه‌های دشمنان مقابله و برخورد کنند و در این راستا اقدامات شایسته ای را همگام با سایر متولیان امور انجام دهند.

حجت الاسلام خادمی همچنین با بیان اینکه روحانیان به‌عنوان قشر تأثیرگذار در جامعه باید سیره بزرگان دین به‌ویژه برکات و آثار نهضت حضرت امام (ره) را برای مردم تبیین کنند، گفت: مبلغان دینی و روحانیون باید زندگانی و مبارزات امام (ره) درزمینهٔ جهاد، شهادت و پاسداری از اسلام را سرلوحه برنامه‌های تبلیغی خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه روحانیت با برنامه‌ریزی فرهنگی از ورود خرافات و شبهات به دین مبین اسلام جلوگیری کنند، اظهار داشت: روحانیون با انجام اقدامات عملی و تحقیقاتی با ایجاد خرافات و شبهات دینی از سوی دشمنان اسلام به مبارزه برخاسته و با نگاه روشنگرانه به این مقوله، از رواج و گسترش آن در جامعه اسلامی جلوگیری به عمل آورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: اگر روحانیان نتوانند اهداف شوم دشمنان اسلام را به مسلمانان معرفی کنند و ترفندهای آنها را برای به سرانجام رساندن اهداف شوم خود، با منطق ثابت کنند، بدون شک در آینده خرافات مدرنیته وارد دین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه روحانیان و مبلغان باید به‌عنوان پیام‌رسانان دین و معنویت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان بیش از پیش تلاش کنند، گفت: خدمات قشر روحانیت در جامعه همیشه تأثیرگذار و چشمگیر بوده که از آن جمله می توان به پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش و توسعه فرهنگ اسلامی در جهان اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha