جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مشرفی حوزه خراسان جنوبی

حوزه / مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با تاکید بر این که ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار از مبانی فکری انقلاب اسلامی ایران است، گفت: پشت لبخندهای آمریکا، نیش زهرآگین نهفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان، اظهار کرد: 13 آبان، یادآور بصیرت، هوشیاری و رشادت دانشجویان و دانش آموزان در مقابل استکبار جهانی است.

وی با تاکید براینکه 13 آبان، روز ملی مبارز  با استکبار جهانی نامگذاری شده است، تصریح کرد: ما همواره نیازمند آن هستیم که نسل جوانمان را در کشور در مقابل دشمنان بیمه نماییم لذا باید فرهنگ زیر بار بیگانه نرفتن، در نسل های آینده  نهادینه شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی از استکبارجهانی و به ویژه آمریکا، به عنوان یک دشمن همیشگی  یاد کرد و افزود: هیچ کس نباید گول لبخندها و ترفندهای استکبار را بخورد و آنچه مسلم است آن است که توده مردم انقلابی کشورمان، با تبعیت از امام راحل(ره) و رهنمودهای ارزشمندانه مقام معظم رهبری هرگز حاضر نیستند که گول استکبار را بخورند.

حجت الاسلام والمسلمین مشرفی تصریح کرد: پشت لبخندهای فریبنده دشمن، نیشی زهرآگین و خنجرهایی آتشین نهفته است.

وی با اشاره به این که استکبار در چهار دهه اخیر از هیچ گونه راهی برای ضربه زدن به ملت ایران کوتاهی نکرده است، بیان کرد: به همین دلیل نباید به استکبار اعتماد کرد، زیرا بدعهدی آمریکا، بارها و بارها و خصوصا در برجام به اثبات رسیده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی، ایستادگی مقابل آمریکا و ابرقدرت ها را، سبب بهره وری از ظرفیت های عظیم درونی دانست و گفت: بایستی به  ظرفیت های درونی افتخار کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha