جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد

حوزه/ کنگره بزرگداشت حضرت آیت الله مظاهری، ۲۵ آذر با حضور مدیران حوزوی و کشوری در شهر اصفهان، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست خبری کنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری، که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دفترتبلیغات اسلامی برگزار شد گفت: کنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری 25 آذر در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره آیات، استادی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، مقتدایی دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه،   و حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی  و صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد سخنرانی خواهند کرد و در ادامه از آثار و موسوعه حضرت آیت الله مظاهری رونمایی خواهد شد.

وی با بیان این که تکریم بزرگان عرصه فرهنگ،  معنویت دین و دانش در حقیقت تجلیل از مقام دانش و معنویت است گفت: هر زمانی از بزرگ و فرهیختگان تجلیل می شود در درجه اول از مقام انسانیت تجلیل به عمل می آید.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات گفت: اهتمام جدی به مباحث فرهنگی، هجرت از قم به اصفهان، حضور در کنار امام راحل و مرحوم آیت الله بروجردی و اهتمام جدی به تربیت طلاب به فقه از دیگر دلایل برگزاری کنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری است.

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان اصفهان نیز در این نشست خبری با بیان این که آیت الله العظمی مظاهری، الگوی خوبی در اخلاق، تربیت و اخلاص هستند و دارای مدل تربیتی خاص یعنی تکریم همگان می باشد، عنوان کرد: حضرت آیت الله مظاهری از شخصیت هایی هستند که برای حمایت از مبلغان و نویسندگان عرصه دین و فرهنگ و دفاع و حمایت از ولایت فقیه تلاش های زیادی کرده اند. به همین دلیل این اداره کل، تصمیم گرفت در کنار دفتر تبلیغات  حوزه علمیه قم و سایر مراکز فرهنگی، کنگره نکوداشت این مرجع تقلید  را در اصفهان برگزار کند.

وی اظهار داشت: در این کنگره از آثار  حضرت آیت الله مظاهری به همراه مقالات در ارتباط با شخصیت و کتاب اخلاق به زبان انگلیسی آن مرجع تقلید رونمایی خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha