سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ امروز راهبرد ما برای مبارزه با دشمن وحدت است و هر کس قدمی در راستای ایجاد وحدت بردارد در راستای پیروزی مسلمانان گام برداشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، حجتالاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در مراسم کنگره شهدای طلاب استان گلستان اظهارداشت: همه انسان ها به صورت ذاتی  دارای کرامت هستند.

وی با تاکید بر اینکه اهل خشیت کسانی هستند که اسیر نفس و شیطان نمی شوند،خاطرنشان کرد: اگر خواسته های دشمنان را عملی کردیم دچار آفت خواهیم شد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه  تصریح کرد: شهدا پیش از آنکه شهید باشند کریم هستند و این نشان از جایگاه یک انسان باکرامت است که داشته‌های خود را در راه خدا می‌دهد.

وی بیان کرد: شهدای روحانی از بالاترین جایگاه معنوی برخوردار هستند برای همین آنها انسان‌هایی نمونه‌ای هستند و علت این امر این است که آنها هم در عمل و هم در قلم به درجه والای شهادت رسیدند.

عضو خبرگان رهبری گفت: استکبار برای مهار اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی طرح‌هایی را برنامهریزی کرد تا بتواند در بین صفوف مسلمانان اختلاف افکنی نماید، همچنین از برنامه های استکبار ایجاد حکومت دست نشانده در کشورهای اسلامی و تشکیل گروهک‌های تروریستی و امپراطوری خبری که حرف حق را باطل کند ، می باشد

وی بیان کرد: امروز راهبرد ما برای مبارزه با دشمن وحدت است و هر کس قدمی در راستای ایجاد وحدت بردارد در راستای پیروزی مسلمانان گام برداشته است.

حجتالاسلام والمسلمین رئیسی افزود: امروز جامعه اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه می‌تواند راه تداوم حرکت عظیم و دشمن‌شکن را طی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha