جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

حوزه/ در شرایط حساس کنونی که دشمنان جهان اسلام در پی ضربه زدن به آرمان ها و اعتقادات مسلمانان هستند و از هر تلاشی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند، وحدت راهگشای مشکلات جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در نشست مسئولین  حلقه های صالحین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین برگزار شد با تبریک آغاز هفته وحدت، گفت:  امروز با وجود هجمه ها و دشمنی های متعدد علیه اسلام و مسلمین، مسلمانان شیعه و سنی باید به اشتراکات و نکات وحدت آفرین تکیه کرده و از هرگونه اختلاف و تفرقه دوری نمایند.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی که دشمنان جهان اسلام در پی ضربه زدن به آرمان ها و اعتقادات مسلمانان هستند و از هر تلاشی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند، وحدت راهگشای مشکلات جهان اسلام و راهی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان می باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز شیعه اسلام در مسیر گسترش قرار دارد،و این امر موجب ترس و دلهره دشمن شده است.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به این   هفته وحدت فرصت بسیار خوبی برای تقویت همدلی امت اسلامی است، ابراز داشت: هباید چهره واقعی اسلام و اهل بیت(ع) را به جهان معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی حاصل شده، باید همه مسئولین و آحاد جامعه برای حفظ آن تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha