پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وحدت

حوزه/دشمنان با طرح‌ریزی نقشه‌های شوم به صورت مخفی و به شکل نرم با تشکیل گروهک های تکفیری سعی در نابودی اسلام دارند، اما به همت مسلمانان بصیر توطئه‌های آنان افشا شده است هر چند سعی دارند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند، اما با شکست روبرو می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد رستمی، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، اتحاد و یکدلی مسلمانان را مهم‌ترین عامل غلبه بر استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: پیامبر رحمت و مهربانی از هدیه‌های الهی بوده چرا که وحدت را به ارمغان آورده است.

وی افزود: دشمنان با طرح‌ریزی نقشه‌های شوم به صورت مخفی و به شکل نرم با تشکیل گروهک های تکفیری سعی در نابودی  اسلام دارند، اما به همت مسلمانان بصیر توطئه‌های آنان افشا شده است هر چند سعی دارند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند، اما با شکست روبرو می‌شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی تصریح کرد: فرخنده میلاد خجسته پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) فرصت طلایی و کلیدی برای شناسایی و تحقق بسترها و راهکارهای تقویت و تعمیق وحدت و تقریب مذاهب اسلامی است.

حجت الاسلام رستمی در ادامه اذعان داشت: مسلمانان با همدلی و وحدت و آشنایی کامل از  مذاهب اسلامی و عمل به تعالیم قرآن، سنت و عترت می‌توانند در تحقق ندای "اِنَّ هذهِ امتکُم اُمه واحِدَه وَ اَنا ربکُم فَاعبُدون" گام بردارند.

وی به نامگذاری هفته وحدت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیزدر ادامه راه اندیشه وحدت آفرین امام خمینی(ره) در هر زمان بر اهمیت و ارزش وحدت بین مسلمین تاکید کرده است و در شرایط کنونی که دشمن منفعت خود را در تفرقه امت اسلامی دیده و تمام سعی خود را در ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی میان مسلمانان شیعه و سنی به کار بسته، بر همگان روشن گردیده است که این کور دلان نه شیعه اند و نه سنی و تنها خود فروخته هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha