پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدرسه علمیه امام خمینی(ره)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی گفت: عملیات اجرایی فاز سوم مدرسه امام خمینی(ره) خوی در دست اقدام است.

حجت الاسلام حجت قاسم خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه مدرسه امام خمینی(ره) خوی تازه تاسیس بوده و در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار داشت: هم اکنون طلبه ها در شش پایه در این مدرسه تحصیل می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی افزود: اساتید این مدرسه از حوزه علمیه قم بوده و پنج نفر فارغ التحصیل تخصصی تربیت مدرس در این رابطه فعال هستند، از سوی دیگر چهار نفر از طلاب نخبه سطح کشور نیز به آنان کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 100 طلبه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی به تحصیل معارف دینی مشغول هستند، تصریح کرد: علاوه بر آن تعداد 50 نفر نیز امسال پذیرش می شود.

 حجت الاسلام قاسم خانی با تشریح امکانات این مدرسه افزود: مدرسه امام خمینی(ره) خوی دارای 42 حجره، سالن اجتماعات، امکانات ورزشی برای ورزش والیبال و فوتسال، استخر شنا و کتابخانه با دو هزار جلد کتاب است.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در المپیادهای علمی بیان داشت: خوشبختانه از سال 91 تاکنون هر سال رتبه نخست در المپیادها از آن طلاب این مدرسه بوده است.

حجت الاسلام قاسم خانی افزود: از سوی دیگر طلاب مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان خوی در سال گذشته در طرح مطالعاتی شهید مطهری که یک طرح فرهنگی بود نیز رتبه نخست را کسب کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی با تاکید بر توجه به مسائل پژوهشی در کنار مسائل آموزشی، اذعان داشت: در این رابطه در کنار تقویم آموزشی، یک تقویم پژوهشی نیز وجود دارد که اهمیت پژوهش در این مدرسه را نشان می دهد.

وی با اشاره به احداث فاز سوم این مدرسه بیان داشت: عملیات اجرایی فاز سوم و حیاط مدرسه امام خمینی(ره) خوی تاکنون آغاز نشده اما در دست اقدام است و برای ساخت و اتمام این پروژه نیازمند تخصیص بودجه است.

حجت الاسلام قاسم خانی با اشاره به کمبودهای مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، افزود: به غیر از نبود حیاط در این مدرسه، آشپزخانه آن نیز مناسب نبوده و علاوه بر آن با کمبود یارانه در سایت مدرسه مواجه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عسگر IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام-این که عکس حوزه امام خمینی نیست.