پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جشنواره علمی اساتید

حوزه/ بیش از ۳۰ نفر از اساتید درس فقه و اصول مدارس علمیه خواهران سطح دو استان یزد، در دومین جشنواره علمی اساتید شرکت کردند.

خانم فاطمه نظیر معاون آموزش حوزه علمیه خواهران یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد اظهار کرد: سال گذشته اولین دوره جشنواره علمی به اساتید ادبیات عرب اختصاص یافت و امسال اساتید فقه و اصول در این جشنواره حضور می یابند.

وی تصریح کرد: تعداد 45 استاد فقه و اصول در سطح مدارس سطح دو به تدریس دروس فقه و اصول مشغولند که 30 نفر در آزمون کتبی استانی این جشنواره شرکت کردند و اساتید می بایست فایل صوتی تدریس خود را در 40 دقیقه برای ما ارسال کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران یزد گفت: آزمون کتبی 40 امتیاز و فایل صوتی 60 امتیاز دارد که پس از ارزیابی از سوی سه داور استانی، نتایج آن را در بهمن ماه اعلام می کنیم و سپس برگزیدگان استانی می بایست یک فایل صوتی جدید از نحوه تدریس خود، در قالب لوح فشرده را برای ارزیابی نهایی، به مرحله کشوری ارسال کنند.

برپایه این گزارش، اختتامیه دومین جشنواره علمی اساتید دروس فقه و اصول در اردیبهشت ماه 96 به میزبانی قم برگزار می شود و سال گذشته استاد ادبیات عرب از یزد توانست به مقام سوم این جشنواره دست یابد.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha