جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایام فاطمیه

حوزه/ مدرسه علمیه صادقیه شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۲۰ طلبه از پایه های ۱تا ۶ در این مدرسه به تحصیل علوم حوزه مشغول هستند، گفت: با پذیرش سال تحصیلی جدید تعداد طلاب این مدرسه به بیش از ۱۴۰ طلبه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۲۰ طلبه از پایه های ۱تا ۶ در این مدرسه به تحصیل علوم حوزه مشغول هستند، گفت: با پذیرش سال تحصیلی جدید تعداد طلاب این مدرسه به بیش از ۱۴۰ طلبه خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای جذب حداکثری افراد مومن و انقلابی برای ورود به این مدرسه اندیشیده شده است، گفت: اساتید و طلاب باید تلاش کنند تا با بیانی شیوا و جذاب افراد متعهد،انقلابی و دارای روحیه تلاش و تهذیب را جذب حوزه نمایند تا در آینده شاهد تربیت مبلغانی کارآمد و اثرگذار برای ترویج معارف ناب اسلام باشیم.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اینکه اساتید و طلاب این مدرسه با حضور در مساجد و مجالس عزاداری این ایام تلاش دارند تا حداکثر جذب افراد علاقمند به حوزه صورت گیرد بیان داشت: اساتید و طلاب این مدرسه نیز بصورت حضوری پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان برای ورود به حوزه علمیه لرستان هستند.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه از حضور بیش از ۱۵ نفر از طلاب این مدرسه برای تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در کاروان های راهیان نور خبر داد و گفت:همزمان با آغاز اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس طلاب راوی نیز در این کاروان ها به بیان تبلیغ معارف دینی و شهادت خواهند پرداخت.

وی در پایان همچنین از برگزاری اردوی زیارتی فرهنگی به مشهد مقدس برای قریب به ۹۰ نفر از طلاب و خانواده های آنان خبر داد و گفت:این اردو نیز بزودی با هدف تقویت روحیه معنوی و فرهنگی طلاب در کاروان های خانوادگی برای طلاب متاهل و و همچنین مجزا برای طلاب مجرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha