سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بانوان

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد گفت:خواهران طلبه این مدرسه در مجالس عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) سبک زندگی فاطمی را تبیین و ترویج می نمایند.

خانم موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد در فاطمیه اول و فاطمیه دوم میزبان عزاداران حضرت فاطمه زهرا (س) است افزود:مجالس عزاداری این ایام باحضور مردم و اساتید و طلاب و با سخنرانی اساتید حوزه برگزار می شود.

وی افزود:مدرسان حوزه در این ایام با تبیین ابعاد مختلف زندگانی حضرت زهرا (س) تلاش می کنند تا سیره زندگانی آن بانوی بزرگوار را در جامعه بخصوص بین بانوان نشر و گسترش دهند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه مراسم ویژه عزاداری فاطمیه دوم در روز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور مردم و طلاب برگزار می شود بیان داشت:شرکت مردم در مراسمات مدرسه علمیه فاطمیه (س) بدلیل واقع شدن این مکان در مرکز شهر خرم آباد چشمگیر و گسترده است.

موحدی در ادامه با اشاره به فعالیت مبلغان و طلاب این مدرسه در سطح جامعه بیان داشت:مبلغان و طلاب با حضور در جلسات خانگی در این ایام علاوه بر برگزاری مراسم سوگواری در محورهای حجاب و عفاف و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده به تبلیغ می پردازند.

وی در پایان از برگزاری جلسات درس اخلاق با حضور مدرسان حوزه بصورت هفتگی در موضوعات اخلاق عمومی خبر داد و گفت:این جلسات تا پایان سال با هدف افزایش بصیرت دینی و سیاسی طلاب برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha