جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ذوالنور

حوزه/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار را لازمه انقلابی گری و تداوم خط امام(ره) دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر این مسئله به عنوان یک راهبرد تاکید ویژه ای دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور، شب گذشته در جمع طلاب جدیدالورود دوره «رسم عاشقی»، در مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) شهر ملایر ضمن تبریک سالروز عملیات مرصاد گفت: اولین قدم در راه طلبگی آموختن است، ندانستن برای انسان عیب نیست، بلکه دنبال علم نرفتن عیب است.  مساله مهم در حوزه های علمیه یاد دادن است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان تحت سیطره دو قطب استعمار گر آمریکا و شوروی بود، پیروزی انقلاب اسلامی سبب پاره شدن دو قطب استعمارگر جهان شد.

وی اظهار کرد: ایران با پشتوانه اسلام و ایمان به خدا و رهبریامام خمینی(ره) توانست به جهان و استعمار گران بفهماند که نیروی ایمان به خدا از قائده های تاکتیکی جهان بالا تر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به ابعاد جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: بُعد اول جنگ این بود که عراق با حمایت کشور های زیادی روبروی ایران اسلامی می جنگید، و بُعد دیگر جنگ کفر با اسلام، مساله تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است..

 حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور با اشاره به تفکر انقلابی امام راحل، گفت: خط فکری امام راحل، ایستادگی در برابر ظالم بود و این تفکر اعتقاد به مقاومت عاشورایی مقابل دشمنان اسلام است و مقام معظم رهبری بر آن تاکید ویژه دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: پذیرش قطعنامه 598 از روی ضعف نظامی نبود البته آسیب های فراوانی به کشور وارد شده بود، ما عملیات های متعددی در جنگ داشتیم، ولی ایستادگی ایران در عملیات مرصاد نشان داد که ملت ایران بعد از 8 سال دفاع هیچ ضعفی از خود نشان نمی دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در عملیات مرصاد که زمان قطعنامه 598 از چهار نقطه به ما حمله شد و اگر ایثارگری رزمندگان نبودند دشمن و منافقان وارد کشور می شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به"ان ربک لبالمرصاد" گفت: ستون فقرات منافقان با حرکت جهادی رزمندگان شکسته شد و این کار فکر حمله دوباره دشمن را از بین برد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha