پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بحرین

حوزه/ اهالی دو شهرک ابو صیبع و الشاخوره در شمال بحرین همبستگی خود را با مردان و زنان بازداشت شده در زندان های آل خلیفه اعلام کردند و با راه اندازی تظاهراتی نسبت به جانفشانی های زندانیان به ویژه رهبران بازداشت شده انقلاب، ابراز وفاداری کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» اهالی دو شهرک "ابو صیبع، الشاخوره" در شمال بحرین همبستگی خود را با مردان و زنان بازداشت شده در زندان های آل خلیفه اعلام کردند و با راه اندازی تظاهراتی با شعار "افتخار ما، شما و پیروزی هایمان است"، نسبت به جانفشانی های زندانیان به ویژه رهبران بازداشت شده انقلاب ابراز وفاداری کردند.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی بر تداوم انقلاب و پایبندی به اهداف آن و در رأس آن سقوط رژیم آل خلیفه تاکید کردند و همچنین با فریاد های خود "حمد عیسی" حاکم بحرین و جنایت های او علیه شهروندان، فعالان و زندانیان را به چالش کشیدند.

در شهرک المعامیر، به تظاهرات و اعتراض های روزانه خود در میدان ها ادامه دادند و دیروز با شعار "برائت از استکبار" تظاهرات کرده و سیاست های آمریکایی و انگلیسی را در سرپوش گذاشتن بر جنایت های آل خلیفه محکوم کردند.

این تظاهرات به درگیری منتهی شد و نیرو های آل خلیفه از گاز های سمی و سلاح های سرکوب گر علیه تظاهرات کنندگان استفاده کردند.

در غرب کشور نیز، معترضان در شهرک "کرزکان" عملیاتی با عنوان "قدرت شما زیر پای ماست" راه اندازی کردند به این صورت که اسم های حاکم بحرین «حمد عیسی»، فرزندی وی «سلمان» و «ناصر» نخست وزیر بحرین را بر روی خیابان ها نوشتند تا زیر پا ها و خودرو ها لگد مال شود.

شهروندان با این اقدام بر جدایی از آل خلیفه و نپذیرفتن سازش یا گفتگو تاکید دارند.

در جزیره المحرق نیز مردم انقلابی شهرک "الدیر" عملیات میدانی راه اندازی کرده و با آتش زدن لاستیک خودرو خیابان های اصلی متصل به فرودگاه بحرین برا مسدود کردند به گونه ای که دود اطراف و سرتاسر این مکان را فراگرفت.

در راستای تداوم تظاهرات و اعتراض ها که از چند روز پیش علیه آنچه شهروندان و فعالان "توطئه غربی علیه انقلاب" نامیده اند، کشور را فرا گرفته است، مجریان عملیات، بنر ها و پلاکارد هایی در دست گرفتند که روی آن نوشته بود "برائت از استکبار".

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha