پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 425116
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
بحرین

حوزه/ مردم انقلابی ستره تا صبح امروز با حضور در میدان های شهر، خشم خود را از استمرار جنایت های آل خلیفه نسبت به شهروندان، فعالان انقلابی و زندانیان نشان دادند و مانع ورود خودروهای زرهی آل خلیفه به منطقه شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شب گذشته، درگیری هایی در منطقه ستره میان تظاهرات کنندگان خشمگین و نیروهای امنیتی آل خلیفه رخ داد.

مردم انقلابی ستره تا صبح امروز با حضور در میدان های شهر، خشم خود را از استمرار جنایت های آل خلیفه نسبت به شهروندان، فعالان انقلابی و زندانیان نشان دادند و در تظاهرات خود از ابزارهای دفاع محلی در برابر ماشین جنگی آل خلیفه استفاده کردند و مانع ورود خودروهای زرهی آل خلیفه به منطقه شدند.

مردم انقلابی ستره با سر دادن شعارهایی بر حق خود در مقاومت مشروع علیه جنایت های آل خلیفه و ضرورت استمرار انقلاب خود تاکید و خواستار مشارکت در تعیین سرنوشت خود و سرنگونی نظام آل خلیفه شدند.

در منطقه معامیر نیز مردم با برپایی تظاهرایت خشم خود را از جنایت های آل خلیفه نشان داده و شعارهای در برائت از مستکبران سر دادند و به رهبران انقلاب و شهدای خود درود فرستادند و با آنها تجدید پیمان کردند.

اما در جزیره المحرق نیز مردم انقلابی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بحرین  حضور یافتند تا اعتراض خود را نسبت به جنایت های آل خلیفه نشان دهند.

تظاهرات خشم مردم بحرین

تظاهرات خشم مردم بحرین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha