جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد امام صادق (علیه السلام) بحرین

حوزه/ اهالی الدراز بحرین،امروز جمعه نماز خود را به صورت فرادی به جا آوردند؛ این درحالی است که نیرو های آل خلیفه از برگزاری نماز جمعه در بحرین جلوگیری کرده و اجازه نداده که امام جمعه وارد شهرک محاصره شده الدراز شود، همچنین خودرو های نظامی در اطراف مسجد امام صادق (علیه السلام) که در آن نماز برگزار می شود، مستقر شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» اهالی الدراز بحرین، امروز جمعه نماز خود را به صورت فرادی به جا آوردند؛ این درحالی است که نیرو های آل خلیفه از برگزاری نماز جمعه در بحرین جلوگیری کرده و اجازه نداده که امام جمعه وارد شهرک محاصره شده الدراز شود، همچنین خودرو های نظامی در اطراف مسجد امام صادق (علیه السلام) که در آن نماز برگزار می شود، مستقر شدند.

جلوگیری از برگزاری نماز جمعه در این شهرک به پنجاه و هفتمین هفته رسیده است و فعالان این اقدام را بخشی از سیاست شکنجه برنامه ریزی شده طایفه ای می دانند که رژیم آل خلیفه در حق ساکنان اصلی این کشور اجرا می کند و این سیاستی است که بار ها سازمان ملل و گزارش های بین المللی آن را محکوم کرده است.

در همین راستا، محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم و حصر خانگی ایشان توسط نیرو های نظامی به بیش از 100 روز می رسد و همچنان خبری از آیت الله قاسم در دست نیست و از هرگونه تماس و ارتباط با آیت الله و خانواده ایشان جلوگیری می شود.

این شهرک شاهد حضور نظامی، نصب موانع و پوشش با هواپیماهای جنگی است و هدف از این اقدامات تشدید محاصره این شهرک و محله های آن به ویژه اطراف منزل آیت الله قاسم و جلوگیری از تظاهرات مردمی و انتقام از اهالی این شهرک است که همچنان تسلیم نشده و دست از حمایت آیت الله قاسم بر نمی دارند.

علی رغم اختناق نظامی در این شهرک، گروه های انقلابی موفق به اجرای زنجیره ای از عملیات های اعتراض آمیز شده به گونه که خودرو های زره پوش و نظامی را هدف قرار داده اند و اعلام کردند که تا خروج نیرو های نظامی از شهرک و شکستن محاصره آیت الله قاسم به این عملیات ها ادامه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha