شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 425114
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
بحرین

حوزه/ جنبش جوانان انقلابی الدراز از گروه های انقلابی خواست دست به یک قیام حقیقی بزنند و با شرکت در تظاهرات روز پنج شنبه، خشم خود را در برابر آل خلیفه اعلام کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش جوانان الدراز با صدور بیانیه ای به مناسبت اعتراض به استمرار محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه، خواستار تظاهرات مردمی در پنج شنبه آینده شد.

جنبش جوانان انقلابی الدراز در این بیانیه با اشاره به اینکه امروز دوشنبه محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم 105 روزه می شود، اعلام کرد: نیروهای امنیتی آل خلیفه همچنان با ادامه محاصره نظامی خود در الدراز، شیخ عیسی قاسم را حبس خانگی کرده اند.

جنبش جوانان انقلابی الدراز از گروه های انقلابی خواست دست به یک قیام حقیقی بزنند و با شرکت در تظاهرات روز پنج شنبه، خشم خود را در برابر آل خلیفه اعلام کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رنج و مشقت مردم الدراز که از سوی نیروهای امنیتی آل خلیفه به آنها تحمیل می شود، جنایتی است کم نظیر و دارای ابعاد طایفه ای است که نشان از یک توطئه بزرگ علیه این منطقه و مردم آن دارد، به ویژه این که محاصره منزل آیت الله قاسم نیز ادامه دارد و نیروهای امنیتی شمار زیادی از جوانان منطقه را ربوده اند و مردم از سرنوشت آنها اطلاعی ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha