شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی سندی

حجت الاسلام سندی گفت: حمد عیسی آل خلیفه در دنیا و آخرت خوار است و به زودی سرنگون خواهد شد و سفارت های آمریکا و انگلستان هم سودی برای او نخواهند داشت و روزی در بازار سیاست او را به بهای ناچیزی خواهند فروخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید مرتضی سندی روحانی مبارز بحرینی و عضو ارشد جریان الوفاء الاسلامی روز جمعه در پیامی تلویزیونی خطاب به مردم بحرین، عید قربان را به تمام مردم و خانواده های شهدا و رهبران انقلاب و تبعید شدگان از بحرین و مجروحان تبریک گفت و افزود: عید واقعی از آن شما است، زیرا همانند حضرت ابراهیم جانفشانی کرده و از خود گذشتید.

وی خاطر نشان کرد مردم بحرین توانستند نظام آل خلیفه و حامیان آن را تضعیف کنند و در مقابل آنها بایستند و همین باعث شده آل خلیفه دست نیروهای امنیتی خود را در سرکوب و شکنجه مردم باز بگذارد و برخی فعالان سیاسی را به مشارکت در انتخابات پارلمان 2018 وادار سازد.

این روحانی مبارز بحرینی خطاب به طلال الخلیفه رئیس نیروهای امنیتی بحرین نیز گفت: به خاطر جنایت هایی که انجام داده ای از انتقام و عذاب الهی در امان نخواهی بود و حمد عیسی آل خلیفه حاکم بحرین نیز در دنیا و آخرت خوار خواهد شد و بدون شک سرنگون خواهد شد و سفارت های آمریکا و انگلستان هم سودی برای او نخواهند داشت و غربی ها روزی در بازار سیاست او را به بهای ناچیزی خواهند فروخت.

وی افزود: نظام آل خلیفه و سفارت های آمریکا و انگلستان از تمام ابزارهای سرکوب و کشتار و نیرنگ علیه مردم انقلابی استفاده کردند، اما تمام ابزارهای آنها در برابر صبر و مقاومت مردم بی اثر شده و اکنون زمان به زیان نظام به پیش می رود و خانه نظام به دست خود آنها خراب شده است و در برابر آل سعود خوار و ذلیل شده اند.

اقتصاد بحرین رو به تباهی است

حجت الاسلام سندی در ادامه به ضرر و زیان گسترده اقتصاد بحرین نیز اشاره کرد و گفت: اقتصاد بحرین در نگاه سرمایه گذاران و مؤسسات مالی وضعیت نامناسب و سیاهی دارد و این به خاطر رواج فساد و سیاست های اشتباه نظام است و از سوی دیگر اعتماد هم پیمانان بحرین نیز به این نظام کم شده و از همین رو مراحل تکمیل پایگاه انگلستان در بحرین به کندی به پیش می رود.

وی ادامه داد: کارشناسان اقتصادی ارزیابی خوبی از وضعیت داخلی بحرین ندارند و وعده های کشورهای خلیج فارس در مورد کمک به بحرین نیز همه بر باد رفته و تمام کسانی که قرار بود در روز سختی به بحرین کمک کنند، اکنون خودشان دچار بحران شده اند.

عضو ارشد الوفاء الاسلامی گفت: نظام بحرین در شکست دادن انقلاب مردمی ناتوان بوده و تمام اقدامات آنها مانند جذب نیروهای امنیتی از خارج، ساختن زندان ها، صدور حکم های سنگین قضایی علیه انقلابیون، سلب تابعیت و تبعید شهروندان انقلابی و علما بی اثر بوده و انقلاب مردم همچنان ادامه دارد.

وی در پایان خطاب به مردم بحرین گفت: شما رهبری اصیل دارید که نماد بحرین است و زیر باز اطاعت از زور نمی رود و اکنون این رهبر در محاصره قرار دارد، اما باید بدانید با وجود چنین رهبری و با وجود جوانان مقاوم و مادران شهدا، شکست نخواهید خورد و پیروزی شما نزدیک است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha