پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 425797
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
زندان بحرین

حوزه/ شماری از خانواده های زندانیان بحرینی به تازگی اعلام کردند که زندانیان به تازگی با فشارهای تازه ای از سوی مقامات امنیتی زندان‌ها روبرو شده اند و از سوی دیگر اعتصاب غذای زندانیان نیز به خاطر کیفیت بسیار بد غذای زندان ها ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شماری از خانواده های زندانیان بحرینی به تازگی اعلام کردند که زندانیان به تازگی با فشارهای تازه ای از سوی مقامات امنیتی زندان‌ها روبرو شده اند و از سوی دیگر اعتصاب غذای زندانیان نیز به خاطر کیفیت بسیار بد غذای زندان ها ادامه دارد.

برخی از این خانواده ها گفتند مسئولان زندان ها در تازه ترین اقدام خود مانع نقل و انتقال هرگونه وسیله ای از خارج برای زندانیان می شوند و این باعث افزایش مشکلات و فشار بر زندانیان شده و از سوی دیگر برای اولین بار، مسئولان زندان هنگام ملاقات خانواده ها با زندانیان در جلسه ملاقات حاضر می شوند و بر آن نظارت دارند که این نیز برای زندانیان و خانواده ها آزار دهنده است.

بنا بر اطلاعات رسیده از داخل زندان مرکزی جو در بحرین، یکی دیگر از مشکلات زندانیان، شلوغی و ازدحام در زندان‌ها است به گونه ای که به عنوان مثال برای 18 زندانی که در یک سلول حضور دارند، فقط 11 تخت وجود دارد.

زندانیان بحرین علاوه بر این خواستار این هستند به آنها اجازه داده شود شعائر دینی خود را با آزادی انجام دهند و اکنون این نگرانی را دارند که با نزدیک شدن ماه محرم نتوانند به راحتی عزاداری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha