پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد امام صادق (علیه السلام) بحرین

حوزه/ نیرو های آل خلیفه از حضور امام جمعه شهرک الدراز در مسجد این شهرک جلوگیری کردند و مردم برای شصتمین هفته مجبور شدند نماز خود را در مسجد امام صادق (علیه السام) به صورت فرادی بخوانند در حالی که این شهرک پیش از محاصره محل برگزاری بزرگترین نماز جمعه بحرین بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیرو های آل خلیفه از حضور امام جمعه شهرک الدراز در مسجد این شهرک جلوگیری کردند و مردم برای شصتمین هفته مجبور شدند نماز خود را در مسجد امام صادق (علیه السام) به صورت فرادا بخوانند در حالی که این شهرک پیش از محاصره محل برگزاری بزرگترین نماز جمعه بحرین بود.

نیرو های آل خلیفه و تجهیزات نظامی آن، محاصره ورودی شهرک و محله های آن را برای جلوگیری از برپایی نماز جمعه تشدید کردند. همچنین در اطراف مسجد حضور پیدا کردند تا از برگزاری راهپیمایی که مردم شهرک الدراز قبل از هجوم خونین دوم خرداد و محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم  و حصر اجباری ایشان، هر هفته برگزار می کردند، جلوگیری کنند. این شهرک دیروز شاهد تظاهرات گسترده با شعار "زمان بردگی گذشت" بود. مردم در رد محاصره شهرک و منزل آیت الله عیسی قاسم این تظاهرات را راه اندازی کرده بودند که با گاز های سمی و گلوله های ساچمه ای نیرو های آل خلیفه سرکوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha