جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به جایگاه پژوهش در حوزه های علمیه گفت: یکی از راه های انتقال مفهوم به مخاطبان، نگارش مطالب علمی است، امروز توجه به پژوهش از ضرورت های حوزه به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، ظهر امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره)، در سالن انصار الحسین(ع) شهر همدان، با تاکید بر ضرورت تربیت طلاب پژوهشگر، گفت: در حوزه های علمیه باید نسبت به پژوهش اهمیت ویژه ای داده شود.

وی تصریح کرد: تبلیغ دین شامل دو بخش بیان خطابه و نگارش می شود و حوزویان باید برای تبلیغ دین الهی در یادگیری فن بیان و همچنین نگارش آثار دینی فعالیت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با اشاره به جایگاه پژوهش در حوزه های علمیه گفت: یکی از راه های انتقال مفهوم به مخاطبان، نگارش مطالب علمی است، امروز توجه به پژوهش از ضرورت های حوزه به شمار می رود.

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اهل قلم است، اظهار داشت: مقام معظم در عرصه ادبیات و نگارش تسلط کامل دارند و همواره همگان را به مطالعه و تحقیق و پژوهش تشویق می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش دینی ابراز داشت: دانشگاه ها علوم خود را با نگارش به دیگران ارائه می دهند، حوزویان نیز باید علوم دین و معلومات خود را به دیگران از راه پژوهش انتقال دهند.

وی در پایان گفت: آنهایی که استعداد و خلاقیت لازم برای پژوهش و تحقیق را دارند باید در این راه قدم بگذارند و با نگارش مطالب دینی، به دین الهی و مردم  خدمت رسانی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha