جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سخنرانی تاثیرگذار دختر هندو درباره پیامبر اکرم (ص) جایزه گرفت

حوزه/یک دختر هندو که سخنان تاثیرگذاری درباره پیامبر اکرم(ص) و آموزه های ایشان به زبان آورد، توانست در رقابت‌های میان ادیانی کمپین «محمد (ص) برای همه» جایزه نخست را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از thehansindia، یک دختر بچه هندو در حیدرآباد هندوستان در یکی از رقابت‌های مربوط به جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) سخنان تاثیرگذاری به زبان آورده که باعث شد جایزه نخست این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

"اخیلا" دختر هندو از انجمن موسسات آموزش عالی اقلیت‌های تلنگانا در حیدرآباد به سبب سخنان مهیج و تاثیرگذاری که درباره پیامبر اسلام (ص) به زبان آورد موفق شد در مسابقه سخنرانی مقام نخست را به دست آورد. این برنامه اخیرا توسط دانشجویان سازمان اسلامی هند «سیو» واحد باباگانگار به عنوان بخشی از کمپین «محمد (ص) برای همه» برگزار شده است.

این دختر هندوی احساساتی به مدت 4 دقیقه درباره پیامبر اکرم (ص) و آموزه‌های ایشان درباره «حقوق زنان در اسلام» به صحبت پرداخت و گفت: من همیشه دوست داشتم بیشتر درباره ایشان آگاهی به دست آورم. وقتی از جریان برگزاری این مسابقه خبردار شدم به کتاب‌ها رجوع کردم و با مطالعه درباره پیامبر (ص) توانستم این سخنرانی را آماده کنم. این اولین باری بود که به روی صحنه می‌رفتم و برنده می‌شدم.

گفتنی است 14 مدرسه دولتی و خصوصی در این مسابقه شرکت داشتند که موضوع آن نوشتن یک مقاله در رابطه با موضوع «الهام محمد» بود.

انوار خان رئیس انجمن معلمان هندی در سخنانی گفت: این مهم است که فرزندان ما درباره تمامی مذاهب اطلاعات داشته باشند و از صمیم قلب به آن‌ها احترام بگذارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha