پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جامعه الزهرا

حوزه/ تاکنون ۵۲ چکیده مقاله از اساتید و پژوهشگران جامعه الزهرا سلام الله علیها به دبیرخانه همایش ملی قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن ارایه شده است که نشان دهنده ظرفیت بالای بانوان طلبه برای حضور در مجامع و همایش های علمی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام  شفیعی دارابی، مدیر گروه آموزشی تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهراء(س) گفت: کارگروه همایش ملی قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن در جامعه الزهرا(س) پس از دستور مدیر محترم این موسسه علمی با حضور مسئولان گروه آموزشی تفسیر و علوم قرآن، مرکز تخصصی تفسیر، اداره کل تربیتی، معاونت پژوهش و اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام الله علیها تشکیل و برنامه ریزی های هدفمند و متمرکز برای حضور فعال طلاب و پژوهشگران جامعه الزهرا (س) در این همایش انجام شد.

وی افزود : برگزاری جلسات منظم کارگروه، دو کارگاه آموزشی،  نشست های علمی و پیش همایش  « بررسی تطبیقی آموزه‌های قرآنی با تفکر فمینیسم » از جمله اقدامات انجام گرفته کارگروه در این راستا است.

حجت الاسلام شفیعی دارابی افزود : تاکنون ۵۲  چکیده مقاله از اساتید و پژوهشگران جامعه الزهرا سلام الله علیها  به دبیرخانه این همایش ارایه شده است که نشان دهنده ظرفیت بالای بانوان طلبه برای حضور در مجامع  و همایش های علمی است.

مدیر گروه تفسیر وعلوم قرآن  در پایان یادآور شد: همایش ملی «قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن» به همت جامعه المصطفی العالمیه صلّی‌الله‌علیه‌وآله در اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع در برگزاری این همایش مشارکت و همکاری دارد.

گفتنی است، عناوین سه گانه  «مفاهیم و مبانی»، «ابعاد و مسائل»، «چالش و شبهات» از محورهای اصلی همایش است که شامل ۶۳ ریزموضوع پیشنهادی جهت نگارش مقالات است و مقالات برگزیده همایش به صورت مقالات علمی پژوهشی و ISC منتشر خواهد شد. آخرین مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه همایش ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۶ است.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha