جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی، با بیان اینکه مردم با حضور در صحنه برائت از آشوب گران، بیعت خود با نظام و ولایت فقیه را نشان دادند، گفت: امروز حضور پرشور مردم بار دیگر به دشمنان ثابت کرد که نمی‌توانند با حیله و نیرنگ به آرمان‌های نظام ضربه وارد کنند.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در حاشیه راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم اهواز نسبت به گرانی و برائت از فتنه گران، به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، گفت: مردم اهواز امروز علاوه بر محکومیت نا امنی‌های اخیر، مطالبات جدی خود مبنی بر بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی را بیان کرده و این مسأله بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه به دنبال حل مشکلات بیکاری و معیشتی مردم هستیم، افزود: متأسفانه در تجمعات اخیر عده‌ای خودفروخته که عقده دیرینه با اصل نظام اسلامی دارند، میان جمعیت حضور پیدا کرده و به اسم مردم، علیه اموال عمومی و خصوصی اقدام کردند.

این مقام مسئول، ضمن اعلام خرسندی از بصیرت همیشگی مردم، تصریح کرد: حرف و نگرانی این مردم توسط مسئولان شنیده شده و با جدیت به دنبال رفع آنها هستیم.

شریعتی، با بیان اینکه مردم خوزستان با حضور در صحنه برائت از آشوب گران، بیعت خود با نظام و ولایت فقیه را نشان دادند، گفت: امروز حضور پرشور مردم خوزستان بار دیگر به دشمنان ثابت کرد که نمی‌توانند با حیله و نیرنگ به آرمان‌های نظام ضربه وارد کنند.

استاندار خوزستان در پایان ضمن تشکر از حضور مردم در این راهپیمایی اظهارداشت: همیشه در تلاش برای پیگیری مطالبات به حق مردم خوزستان هستیم و برطرف کردن دغدغه‌های جوانان استان یک اصل مهم بوده و خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    0 0
    تا الان نشنیدید الان هم نشنیدید آینده قضاوت خواهد کرد که شنیدید یا نه ؟