شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنانی به مناسبت روز زمین از اعراب، مسلمین و فلسطینی ها خواست که بر حق عربی در سرزمین فلسطین که همچنان عزت و کرامت است، توجه و تاکید داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنانی به مناسبت روز زمین از اعراب، مسلمین و فلسطینی ها خواست که بر حق عربی در سرزمین فلسطین که همچنان عزت و کرامت است، توجه و تاکید داشته باشند.

وی افزود: سرزمین فلسطین نمی پذیرد که پرچم صهیونیستی بر روی آن بر افراشته شود و این سرزمین که اشغالگری اسرائیل را رد کرده و در مقابل خودکامگی و تجاوزات آن ایستادگی می کند، در مقابل شهرک سازی و یهودی سازی پایدار و با استقامت است؛ چرا که اراده فرزندان آن از اشغاگران قوی تر است و سرزمین فلسطین پیوسته قهرمانانی مقاوم به دنیا می آورد که در مسیر آزادی سرزمین و نجات مقدسات بر آنان تکیه می کنیم.

رئیس مجلس اعلای شیعیان تصریح کرد: در روز زمین، از صاحبان سرزمین فلسطین می خواهیم با ثبات و پایداری خود و مقابله با جنایت ها و تجاوزات رژیم اشغالگر ادامه دهند و بر حقوق خود در آزادی سرزمین و بیرون راندن اشغالگران تمسک جویند.

آیت الله قبلان افزود: ما راه مقاومت را تنها راه برای آزادی فلسطین می دانیم؛ لذا تمامی شاخه ها و نیرو های مردمی فلسطین باید زیر پرچم جهاد و مقاومت جمع شوند و تمامی اختلافات را کنار بگذارند.

آیت الله قبلان در پایان از اعراب، مسلمانان و مسیحیان دعوت کرد تا فلسطین را از یهودی سازی و آوارگی نجات دهد و همگی از مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله ایمانی و انسانی که بیانگر مظلومیت ملت و غصب سرزمین و تجاوز مقدسات است، حمایت کنند.

وی همچنین از رهبران جهان عرب و مسلمانان در خواست کرد که بعد از بازگشت آوارگان به فلسطین برای حمایت از برپایی حکومت فلسطینی بر روی خاک فلسطین که پایتختش قدس باشد، یک قدرت جهانی تشکیل دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha