شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اهدا پرچم متبرک حرم بانوی کرامت به مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن(ع)

حوزه/ مدیر موکب آستان بانوی کرامت با سید میرهاشم عمیدی مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام دیدار و پرچم متبرک حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها را به وی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ حجت الاسلام صفر فلاحی مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به همراه جمعی دیگر از مسئولان این موکب با حضور در سالن تشریفات مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام با جمعی از مسئولان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار طی سخنانی ضمن تقدیر از تعامل مطلوب مدینةالزائرین در راستای خدمت‌رسانی به زائران در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، اظهار کرد: روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مدینه‌الزائرین امسال بهتر از سال گذسته درحال دنبال شدن است.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: ما خدمت‌گزاری را از عراقی‌ها یاد گرفته و عراقی‌ها را میزبان اصلی اربعین حسینی می‌دانیم و تلاش می‌کنیم در کنار آن‌ها به زائران خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه شعار «حب‌الحسین یجمعنا» امسال نیز همانند سال‌های گذشته در اربعین حسینی به خوبی به نمایش گذاشته شده است، مطرح کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بهترین خدمات را در موکب حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به زائران ارائه دهیم.

همچنین، در این دیدار مسئولان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) پرچم متبرک این حرم مطهر را به سید هاشم عمیدی مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام و خادم افتخاری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها اهدا کردند.

لازم به ذکر است: مدینةالزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام زیر نظر عتبه امام حسین علیه‌السلام در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در مساحتی به وسعت 62 هزار و 500 متر مربع هر ساله از 25 محرم الی 20 صفر خدمات مختلف رفاهی، اسکان و درمانی را به زائران حسینی ارائه می‌کند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha