جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری

حوزه/ حجت الاسلام غفاری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران نیز از همان روز اول صف خود را از ضد انقلاب و اشرار جدا کردند، گفت: مردم برخی شهرهای کشور امروز بار دیگر نشان دادند که همچنان مدافع حقیقی انقلاب و نظام هستند و در برابر فتنه گران خواهند ایستاد.

حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با محکوم کردن حوادث اخیر در چند شهر کشور، تخریب و آتش زدن اموال عمومی و را کار عوامل بیگانه و ضد انقلاب دانست.

وی با بیان این که دشمنان ملت ایران از اعتراضات عادی و مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کرده و آن را در مسیر ایجاد اغتشاش و ناامنی سوق دادند، افزود: حمایت بیگانگان و ضد انقلاب از این حوادث کاملاً مشهود است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هیچ ایرانی باغیرتی اماکن عمومی را تخریب و آتش نمی زند، بیان داشت: کسانی که مرتکب چنین اقدامات خرابکارانه ای شده اند به طور حتم از بیگانگان و اشرار هستند.

حجت الاسلام غفاری، برخورد قاطع و قانونی با این عوامل را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید همان طور که قانون در نظر گرفته با کسانی که نظم و امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند برخورد شود.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که تصاویری که در برخی شهرها از تخریب اموال عمومی پخش شده از جنس اعتراضات عمومی و مسالمت آمیز نیست، تصریح کرد: دشمن با استفاده از عوامل خود در داخل تلاش کرده فتنه ای جدید را در کشورمان طراحی کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان ملت ایران پس از چهل سال شکست در برابر ملت ایران این بار نیز تلاش کردند از مسیر دیگری به این کشور ضربه وارد کنند، افزود: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم و همچنین تلاش های نیروهای انتظامی و امنیتی این فتنه خنثی شد.

حجت الاسلام غفاری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران نیز از همان روز اول صف خود را از ضد انقلاب و اشرار جدا کردند، گفت: مردم برخی شهرهای کشور امروز بار دیگر نشان دادند که همچنان مدافع حقیقی انقلاب و نظام هستند و در برابر فتنه گران خواهند ایستاد.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که دشمن با فتنه و آشوب در کشورمان نمی تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند، بیان داشت: این مردم هوشیارانه از انقلاب و نظام دفاع می کنند و به فتنه گران اجازه تحرک بیشتر را نخواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در کمین نشسته تا از هر روزنه ای علیه انقلاب و نظام استفاده کند، افزود: مردم و مسئولان کشورمان باید هوشیار باشند و اجازه ندهند دشمن از شرایط به وجود آمده به نفع منافع نامشروع خود استفاده کند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha