جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بالصور/ انعقاد لجان المؤتمر التاسع لرابطة مدرسي الحوزة العلمية وعلماء البلاد بأصفهان

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از پربار بودن این اجلاسیه در کمسیون های سه گانه سه استان اصفهان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری خبرداد. A

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، صبح امروز ۱۴ آذرماه، در اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای بلاد در اصفهان گفت: امور محتوایی در کمسیون های مختلف و امور اجرایی در کمیته های متعدد اجلاسیه پیگیری شده است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه افزود: لازم بود که علما و صاحب نظران سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی در ارتباط با موضوع اجلاس و عناوین کمیسیون های برخاسته از موضوع اجلاس وارد مشورت، بررسی و تنظیم مواد پیشنهادی کمسیون های اصلی اجلاس شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بهترین عنوان و موضوع برای اجلاس، توسط هیئت رئیسه جامعه مدرسین، رسالت روحانیت و حوزه های علمیه انتخاب شد، مباحث مرتبط به این اجلاسیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین تصریح کرد: کمیسیون های تخصصی در سه استان کار خود را دنبال کرد و در این سه استان یعنی استان های اصفهان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و پس از به نتیجه رسیدن حوزه علمیه قم و سه استان، نسبت به تلفیق مفاد کمیسیون ها اقدام جدی شد و آنچه که روز گذشته روی داد، همین تلفیق کار عظیم محتوایی سه استان و کارشناسان حوزه علمیه قم بود.

وی گفت: نتایج این کمیسیون ها در این اجلاس گزارش می شود و متناسب با قوای سه گانه نظام و... تقسیم می شود و با امضای ریاست شورای عالی جامعه مدرسین به سه قوه جهت اقدام لازم اعلام خواهد شد.

فرخ فال یادآورشد: در حاشیه کار کمیسیون ها،در خدمت شخصیت های برجسته حوزه علمیه اصفهان هم بودیم؛ آیت الله العظمی مظاهری و بزرگان حوزه اصفهان نیز پذیرایی خوبی را برای اجرای این برنامه داشته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha