جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید موسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: باید با برنامه‌ریزی های تخصصی اجازه ندهیم که بین آموزش طلاب فاصله زمانی روی دهد زیرا این امر موجب آسیب دیدن روند تحصیلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی، صبح امروز در نشست با معاونان مدرسه سفیران هدایت بیجار، اظهار داشت: متأسفانه بعینه شاهدیم که بسیاری از مراکز علمی و آموزشی کشور تحت تأثیر بیماری کرونا تعطیل شده اند که این هرگز خبر خوبی برای جامعه علمی ایران نیست.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: مدارس علمیه نیز به علت همین بیماری به تعطیلی کشیده شده اند که این امر موجب عقب ماندن بسیاری از طلاب در بحث آموزشی خواهد شد.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه باید این خلأ را با راهکارهای عملی و علمی پر کنیم، عنوان داشت: باید با برنامه ریزی های تخصصی اجازه ندهیم که بین آموزش طلاب فاصله زمانی روی دهد، زیرا این امر سبب آسیب دیدن روند تحصیلی می شود.

حجت الاسلام محمودی در ادامه سخنان خود بیان کرد: بنابراین باید بتوانیم همانند آموزش و پرورش از امکانات روز همچون اینترنت و فضای مجازی، روند آموزش‌ها را در مدارس علمیه استان کردستان دنبال کنیم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: از اساتید، معاونان و دست اندرکاران مدرسه درخواست می شود در این مهم یاری‌گر ما باشند تا بیشتر از این طلاب از مسائل آموزشی و درسی عقب نیفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha