سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سید علی اکبر حسینی نژاد

حوزه/ مقاومت اسلامی را می شود در مسائل دیگر تسری داد و روز به روز بر توان و رشد خود در مسائل اقتصادی و سیاسی بیفزاییم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به هفته مقاومت و پیروزی و پایداری گفت: امام راحل در مورد فتح خرمشهر فرمود( خدا خرمشهر را پیروزی کرد)؛ این نشان دهنده عمق توجه و نگاه شان به خدا است.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه افزود: این مسائل و سایر موضوعات مشخص کننده این واقعیت است این انقلاب و نظام صاحب دارد و همواره خدا نگهدار و حافظ است، اما نباید از بسیاری از مسائل و  اتفاقات غفلت کرده و لحظه ای از حمایت دین خدا دست برداریم.

وی بیان داشت: در مسائل قدس و سوریه و لبنان امروز شاهد پیروزی های زیادی از جانب نیروهای مقاومت هستیم. این ایستادگی نتیجه پایداری، اخلاص، هم فکری و ایمان قوی است.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: در فتح خرمشهر همین مسائل بوده است. نیروهای جوان ما همه کاره جنگ بودند و این افراد کارهای بزرگ می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد گفت: اگر در گذشته مقاومت اثرگذار بوده امروز همان مقاومت که در رأس آن شهید قاسم سلیمانی قرار دارد و موجبات پیروزی گروه های مقاومت را به وجود آورده، می تواند اثرگذار باشد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه افزود: در گذشته ایران اسلامی در همه مراحل در برابر دشمنان تنها بوده است، ولی در شرایط فعلی همین مقاومت باعث شده کشورهای مانند یمن و سوریه به نیروی مقاومت اضافه شوند و سد محکمی در برابر دشمنان ایجاد کنند.

وی بیان داشت: امروز حتی الگوی مردم دنیا و حتی مردم آمریکا، مردم ایران اسلامی است که در مقابل ظلم و ستم و جبهه استکبار ایستاده است.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: همین مقاومت را می شود در مسائل دیگر تسری داد و روز به روز بر توان و رشد خود در مسائل اقتصادی و سیاسی بیفزاییم.
313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha