دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
امام جمعه بندرریگ

حوزه/ امام جمعه بندر ریگ گفت: تنها رادمرد تاریخ، امام خمینی(ره) بود که توانست مکتب اسلام حقیقی را با تمام ابعاد اسلام سیاسی و اجتماعی و... در مقابل تمدن غرب عَلَم کند و توانست یک ملت را بیدار کرده و در مقابل تمدن غرب انقلابی به پا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه ستاد پشتیبانی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) امروز در بخش بندر ریگ تشکیل شد.

حجت الاسلام علی مصلح امام جمعه بندر ریگ در این جلسه، لازمه درک شخصیت امام راحل را شناخت تمدن غرب و مدرنیته و تجدد دانست و گفت: تمدن غرب تمام مکاتب الهی و بشری را به زیر کشید. لاجرم هر مکتبی بخشی از مبانی خود را باخت تا بخشی را محفوظ دارد. از مسیحیت گرفته تا اسلام سکولار و یا اسلام روشنفکران و یا اسلام متحجران.

امام جمعه بندرریگ اظهار داشت: تنها رادمرد تاریخ، امام خمینی(ره) بود که توانست مکتب اسلام حقیقی را با تمام ابعاد اسلام سیاسی و اجتماعی و... در مقابل تمدن غرب عَلَم کند. وی که فیلسوف، ادیب، شاعر و فقیهی زمان شناس بود توانست، یک ملت را بیدار کرده و در مقابل تمدن غرب انقلابی به پا کند و از آن زمان تاکنون هر روز این انقلاب زنده تر می شود و وسعت قلب های بیشتری معطوف این حرکت عظیم می شود.

به گزارش حوزه، در این جلسه اعضا به تبادل نظر پیرامون اعزام کاروان به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و برگزاری هر چه بهتر انتخابات ریاست جمهوری پرداختند.

این جلسه با حضور امام جمعه بخش بندر ریگ، بخشدار، نیروی انتظامی و دهیاران روستاهای بخش بندر ریگ برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha