جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسن سالم عضو فراکسیون صادقون

حوزه/ حسن سالم عضو فراکسیون صادقون مذاکرات آمریکا و عراق را تنها دیکته هایی از سوی طرف آمریکایی برای عراق توصیف کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن سالم عضو فراکسیون صادقون مذاکرات آمریکا و عراق را تنها دیکته هایی از سوی طرف آمریکایی برای عراق توصیف کرد.

وی در بیانیه ای گفت: بر اساس اطلاعاتی که در خصوص مذاکرات عراق و ایالات متحده آمریکا در چارچوب توافقنامه راهبردی به دست آوردیم، نشان می دهد که این مذاکرات عبارت از دیکته های آمریکایی برای طرف عراقی است.

وی با بیان اینکه طرف آمریکایی جلسات ویژه امنیت و سیاست را مدیریت می کند و طرف عراقی نیز به جلسات بررسی مسائل اقتصادی و فرهنگی اکتفا می کند، افزود: زمان طرف عراقی در این جلسه نزدیک به ۴۰ دقیقه از مدت مذاکره خواهد بود و این جلسه دو ساعت طول می کشد.

 سالم تأکید کرد: ملت عراق بی صبرانه منتظر اجرای مصوبه مجلس نمایندگان در اخراج نیروهای بیگانه از عراق هستند.

عضو ارشد حشد الشعبی: تیم مذاکره کننده عراقی به آمریکا و صهیونیست ها تمایل دارند

ابو مهدی الکرعاوی عضو ارشد حشد الشعبی تیم مذاکره کننده  عراقی را به دشمنی با حشدالشعبی و تلاش برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی متهم کرد.

وی با بیان اینکه حشد الشعبی اعتراض خود را به تیم مذاکره کننده عراقی با طرف آمریکایی اعلام می کند، افزود: بسیاری از آنها دارای تابعیت عراقی واحد نیستند و چند تابعیتی هستند.

الکرعاوی تصریح کرد: مذاکره کنندگانِ چند تابعیتی به سهمیه خواهی و طرف آمریکایی تمایل دارند که این مسئله بسیار خطرناک است. برخی از  اعضای تیم سفیر عراق در کشور دیگر بوده و برخی با حشدالشعبی دشمنی کرده و به دنبال برقراری روابط قدرتمند با رژیم صهیونیستی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha