پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عاشورا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری، ظلم ستیزی و ایستادن در برابر استکبار را یکی از درس های مهم عاشورا دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با بهره گیری از آرمان های عاشورایی شکل گرفت و امروز تاریخ ساز شده است.

حجت الاسلام زین العابدین زارع، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تسلیت ایام عزاداری حسینی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را یکی از جلوه های عزاداری امسال برشمرد و گفت: عمل به توصیه های بهداشتی همچون تیری در قلب دشمنان اسلام است.

وی با بیان این که رسانه های بیگانه از مدت ها قبل به بهانه شیوع ویروس کرونا تلاش کردند تا مردم را از حضور در عزاداری ماه محرم باز دارند، افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید این توطئه دشمن خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر این مراسم با عظمت با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: دشمن نمی تواند با تبلیغات دروغین و هجمه های رسانه ای عزاداری حسینی را تضعیف کند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری، ظلم ستیزی و ایستادن در برابر استکبار را یکی از درس های مهم عاشورا دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از آرمان های عاشورایی شکل گرفت و امروز تاریخ ساز شده است.

حجت الاسلام زارع با بیان این که فرهنگ عاشورا با ارزش های حاکم بر این کشور پیوند عمیقی دارد، بیان داشت: تلاش دشمن برای جدایی ملت ایران از فرهنگ عظیم عاشورا شکست خورده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در سال های اخیر نیز به بهانه ناامنی عراق تلاش کرد حماسه عظیم اربعین حسینی را تحت الشعاع قرار دهد، افزود: اربعین حسینی هر ساله با عظمت تر از سال گذشته برگزار شد.

وی با بیان این که امسال شرایط  به گونه ای ایجاد می کند که نحوه برگزاری عزاداری باید تغییر پیدا کند،  ادامه داد: به همین دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی عزاداران حسینی امری ضروری است.

حجت الاسلام زارع با تأکید براین که دشمن نمی تواند اجتماع عظیم عزاداران حسینی را ببیند، خاطرنشان کرد: ضربه زدن به دین به ویژه تضعیف عزاداری حسینی مهم ترین هدف دشمنان اهل بیت(ع) است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با تلفیق عقل و احساس صحنه ارزشمند دیگری را  در عزاداری امسال خلق خواهند کرد، افزود:  هیأت های مذهبی و عزاداران حسینی در عمل به توصیه های بهداشتی پیشگام تر از سایر اقشار جامعه هستند و در شب های اخیر نیز این مسأله را ثابت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha