سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر و معاونین حوزه علمیه خواهران کردستان با حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دوره مهارت افزایی برای اساتید مدارس علمیه استان کردستان به مدت ۳ روز در مدرسه علمیه کامیاران برگزار  می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان  کردستان، ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسین(ع) به دوستداران آن حضرت، اظهار داشت: دوره مهارت افزایی یا مهارت های تدریس یکی از دوره های ضروری برای اساتید حوزه های علمیه است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروزه اگر استادی بخواهد محتوای درسی خودش را برای طلاب ارائه دهد، لازم است که با مهارت تدریس آشنایی کامل داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر با اشاره به اینکه القای مطلب یکی از نکات اساسی بحث تدریس است، ادامه داد: لذا ما بر همین مبنا این ضرورت را احساس کردیم که این دوره را برای اساتیدمان برگزار کنیم تا ان شاء الله این دوره بتواند کارآمدی اساتید حوزوی استان کردستان را بیشتر کند.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: دوره مهارت افزایی به اساتید کمک خواهد کرد تا بتوانند در ارائه درس ها بهتر و کارآمدتر مطالب خودشان را تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: این دوره به صورت ۳ روزه برگزار می شود، از این رو برای برگزاری این برنامه از یکی از اساتید برجسته و بنام حوزوی دعوت به عمل آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر بیان داشت: دوره مهارت افزایی در مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران برگزار می شود.

وی عنوان کرد: اساتید حوزوی کردستان و همچنین کادر مدارس علمیه که حکم دارند موظف به شرکت در این برنامه هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه این دوره تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت، گفت: ان شاء الله این دوره سه روزه کلاس های مهارت افزایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha