جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه

حوزه/ جنبش توحید اسلامی لبنان در بیانیه ای از سفر اسماعیل هنیه به لبنان استقبال کرد و دیدار رهبران مقاومت لبنان و فلسطین را موجب ترس و وحشت توطئه گران و عادی کنندگان روابط با اسرائیل دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش توحید اسلامی لبنان در بیانیه ای سفر اسماعیل هنیه به لبنان استقبال کرد و دیدار رهبران مقاومت لبنان و فلسطین را موجب ترس و وحشت توطئه گران و عادی کنندگان روابط با اسرائیل دانست.

جنبش توحید اسلامی لبنان از سفر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به لبنان استقبال کرد و گفت: دیدار  رهبر مقاومت در غزه و فلسطین با رهبر مقاومت اسلامی لبنان، توطئه گران و عادی کنندگان روابط با اسرائیل در داخل امت را به وحشت انداخت و پیام آشکاری برای رژیم غاصب صهیونیستی بود، مبنی بر اینکه با وحدت سلاح و با تمسک به مقاومت، مبارزه تا آزاد سازی سرزمین ادامه دارد.

جنبش توحید اسلامی ادامه داد: ثبات محور مقاومت در مقابله با سختی های بزرگ و صلابت آن در مقابل چالش های موجود، بیانگر پیروزی مقتدرانه و حتمی در نبرد پیش روست و این وعده الهی با تحقق شرایط آن و مهیا شدن زمینه و عناصر آن بدون شک اتفاق می افتد.

این جنبش اسلامی از برادری اسلامی، جهاد، مبارزه و هماهنگی کامل میان مردان مقاومت تشکر و قدر دانی کرد و گفت: پرچم، یکی است و همگی باید به مقدسات توجه کنیم. هر وجب از سرزمین اشغالی و مسئله فلسطین ما را به وحدت دعوت می کند تا پیکر واحدی باشیم؛ برای اینکه سخنان یکپارچه و وحدتگرایانه در دل دشمن ترس می اندازد.

جنبش توحید در پایان تصریح کرد: مقاومت لبنان و فلسطین همچون موشکی هستند که یهودیان را در هر وجب از فلسطین اشغالی ریشه کن می کند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با شخصیت های مختلف لبنانی به ویژه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha