چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، گفت: تقویت روابط حزب الله و حماس پس از سالها، بارقه ای از اُمید را در دلهای مردم تحت ستم رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، به برکت انقلاب اسلامی روشن کرد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دیدار سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه اُمیدبخش است، اظهار داشت: دیدار رئیس دفتر «حماس» با دبیر کل «حزب الله» لبنان، موجب استحکام عملی گروه های مقاومت و دلگرمی بیشتر همراه با ارائه راهکار عملی تر در مقابله با اسرائیل غاصب است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: این دیدار موفق و تاریخی، نشان از داشتن دشمن مشترک بین جبهه مقاومت لبنان و فلسطین دارد و مهمتر از همه طرز مواجهه اصولی با دشمن صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: پیمان نامه های ننگینی همچون کمپ دیوید، اُسلو، نقشۀ راه و «خیانت قرن» که نتیجه ای جز خیانت و آوارگی ملت مظلوم فلسطین را در بر نداشته و این در کنار هم بودن است که فشارهای دشمن را بر جبهه مقاومت کاهش می دهد.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: انقلاب اسلامی، خواری در چشمان استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل بوده و به برکت تدابیر حکیمانۀ امامین انقلاب، تأسیس «حزب الله و حماس»، جبهۀ مقاومت را در برابر دشمنان بوجود آورده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، ادامه داد: تقویت روابط «حزب الله و حماس» پس از سالها، بارقه ای از اُمید را در دلهای مردم تحت ستم رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، به برکت انقلاب اسلامی روشن کرد.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: دشمنان اسلام خصوصا صهیونیست‌ها، از نزدیکی و اتحاد گروه های مقاومت با هم وحشت داشته و در سایۀ وحدت رزمندگان لبنانی و فلسطینی است که خانۀ عنکبوتی اسرائیل غاصب ویران خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: سران مرتجع عربی از جمله امارات چون پایگاه مردمی ندارند، برای حفظ قدرت و پادشاهی خود، امنیت خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی گدایی کرده و با امضاء توافق نامه همکاری به مردم آوارۀ فلسطین خنجر می زنند.

وی در پایان گفت: با توجه به اشتباه راهبردی «امارات متحدۀ عربی» در اختیار گذاشتن یکی از جزایر خود به رژیم صهیونیستی، اکنون اهمیت تقویت بنیۀ نظامی و دفاعی کشور به آخرین دستاوردهای داخلی، بر برخی خواص مردود آشکار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha