جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حال و هوای زائران اربعین در مسیر کربلای حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر از برنامه‌ریزی خواهران طلبه این مدرسه برای اجرای برنامه های باشکوه اربعین خبر داد.

آرزو فلاحی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه های اربعین علاوه بر اجرا در فضاهای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای مجازی هم برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برای اجرای مطلوب برنامه های اربعین در فضاهای باز و فضاهای مجازی کارگروه ستاد اربعین خواهران طلبه این مدرسه ایجاد و در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی تبین و تشریح شعار اربعین با محوریت «امام حسین(ع) کشتی نجات» در جلسات بانوان، مدارس و مراکز آموزش عالی، برگزاری جلسات و قرائت زیارت اربعین و تبیین مفهوم زیارتنامه برای عموم مردم، تفسسیر و تبیین مفهوم زیارت اربعین از منظر مقام معظم رهبری، تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در نگرش به اربعین ۹۹ در شرایط کنونی بیماری کرونا، تبیین اصول اهمیت حفظ سلامتی مردم جهت پیشگیری از شیوع کرونا و... را از مهمترین سرفصل های تبلیغی کارگروه اربعین خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر برشمرد.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر یادآور شد: خواهران طلبه در فضای مجازی نیز به سؤالات و شبهات مردم و مسائل شرعی آنها پاسخ خواهند داد و زیارت اربعین و سایر اعمال این روز را در فضای مجازی نیز برای عزاداران حسینی اجرا و بارگذاری خواهند کرد.  

فلاحی نیا در پایان بر برگزاری باشکوه برنامه های اربعین به همت همه مبلغان و فعالان دینی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: امسال برنامه‌های اربعین متفاوت تر از سال های گذشته باشکوه برگزار خواهد شد و در این راستا برنامه‌ریزی های لازم انجام گرفته است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha