سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آية الله النجفي يعزي برحيل خادم المنبر الحسيني السيد جاسم الطويرجاوي

حوزه/ دفتر آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در بیاینه ای درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید جاسم الطویرجاوی خطیب منبر حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در بیاینه ای درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید جاسم الطویرجاوی خطیب منبر حسینی را تسلیت گفت.

دفتر معظم له در بیانیه خود گفت: درگذشت حجت الاسلام و المسلمین الطویرجاوی خطیب توانای منبر حسینی و عاشق شعائر حسینی، مایه تألم و دردمندی است. او تمامی زندگی خود را تا آخرین نفس در خدمت دین و گسترش شریعت سید المرسلین سپری کرد و تسلیم فرمان خداوند بود.

دفتر آیت الله نجفی افزود: خداوند متعال این فقید را در آغوش جدّش رسول الله (ص) و حضرت امیرالمؤمنین (ع) و مادرش حضرت فاطمه زهرا (س) جای دهد تا اشک های چشمانش که برای سید الشهدا (ع) جاری کرده است را پاک کنند. آن آغوش پاک و قرار گرفتن در کنار آن بزرگواران گوارایت باد.

دفتر آیت الله بشیر نجفی این مصیبت را به خانواده سید الطویرجاوی و جهان تشیع تسلیت گفت و اشاره کرد: این فقید مرحوم زندگی اش را در راه خدمت به دین اسلام و خدمت به امام حسین شهید (ع) صرف کرد.  پس سلام خداوند بر او در روزی که به دنیا آمد و روزی که از دنیا رفت و روزی که زنده برانگیخته می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha