جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار آیت الله ناصری یزدی

حوزه/ آیت الله ناصری یزدی در جلسه کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش یزد گفت: همان طور که برای آموزش هزینه می شود، حداقل یک دهم آن نیز باید برای تربیت و پرورش هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پروش استان یزد، با حضور استاندار، مشاور وزیر آموزش و پرورش، سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه و مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران استان، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، برگزار شد.

آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اهمیت مسأله فرهنگ دینی، گفت: باید از اول انقلاب، این تحول و همکاری ها در آموزش و پرورش به وجود می آمد.

وی افزود: متأسفانه در مسائل بودجه ای هر زمان بودجه کم می آوریم اول از بودجه فرهنگی کم می کنیم و این اهتمام باید بین مسئولین وجود داشته باشد همانطور که برای آموزش هزینه می شود، حداقل یک دهم آن نیز باید برای تربیت و پرورش هزینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، ضمن تاکید بر حضور و فعالیت موثر مبلغین در مدارس، بیان کرد : اگر ضعف هایی وجود دارد باید با برنامه ریزی و آموزش، ضعف ها را برطرف کرد؛ نه اینکه اصل موضوع دچار خدشه و فراموشی شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد، با اشاره به شرایط فعلی کشور، به حضور مبلغین در فضای مجازی و اختصاص زمانی جهت تدریس معارف اسلامی به دانش آموزان، تاکید و سفارش کرده و از همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha