جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / بازدید معاون تهذیب و تبلیغ حوزه اصفهان از مبلغین هجرت استان

حوزه/ حجت الاسلام مومنی از فعالیت های مبلغین طرح هجرت بلند مدت مستقر در استان اصفهان بازدید و پای درد و دل آنها نشست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، هجرت از سخت ترین تصمیمات زندگی هر شخصی است. این سختی تصمیم زمانی افزون می گردد که هجرت همراه با همسر و فرزند باشد؛ طرح هجرت بلند مدت مبلغین به واقع از مهمترین و ایثارگرانه ترین فعالیت هایی است که هر روحانی می تواند در دوران زندگی طلبگی اش انتخاب کند و هستند ایثارگرانی از جنس اخلاص و توکل که مکان استقرار همسر و فرزندان خود را به جهت تبلیغ دینی صدها کیلومتر دورتر از شهر و دیار خود انتخاب کرده اند.

 در همین راستا، در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ مبلّغ در قابل طرح هجرت بلند مدت در مناطق مختلف استان اعم از شهرستان ها، روستاها و شهرها در حال فعالیت تبلیغی هستند.

لذا معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از باب قدردانی و تشکر از زحمات مبلغین، طی یک برنامه مدون اقدام به بازدید و سرکشی از محل های اسکان  و استقرار مبلغین کردند.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در اولین اقدام خود به شهرستان های نجف آباد، تیران و کرون، شهرضا و سمیرم و نایین رفته و با معاونین تبلیغ و مبلغین هجرت مستقر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ضمن تشکر از اقدامات گذشته مبلغین بر ضرورت توجه و تمرکز بیشتر مبلغین به فضای مجازی خاصه درایام کرونا، تقویت ارتباط چهره به چهره در انجام کار تبلیغ دینی  و تربیت اسلامی و هماهنگی مبلغین هجرت با سیاست های ستاد مقابله با کرونای استان در انجام و اجرای برنامه های خود تاکید کرد.

در ادامه مبلغین مستقر نیز ضمن بیان درد دل و بیان برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی، خواستار توجه  بیشتر مسئولین مربوطه به خانواده های مبلغین هجرت شدند، چرا که خاصه در این ایام کرونا، ارتباط ها به شدت کاهش یافته و غربت محل های محروم و استقرار مبلغین اثرات سوئی بر روی خانواده های مبلغین هجرت گذاشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha