جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طباطبایی

حوزه/ امام جمعه اصفهان بر ضرورت استفاده از زکات در رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند از جمله ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: اگر بخشی از زکات جمع‌آوری شده امسال به جهیزیه نوعروسان نیازمند اختصاص پیدا کند، کمک قابل توجهی به خانواده‌های آبرومند انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی شب گذشته در جلسه شورای زکات استان اصفهان که با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دفتر امام جمعه اصفهان برگزار شد با تقدیر از عملکرد کمیته امداد در زمینه حمایت از نیازمندان، گفت: مدیریت کنونی این نهاد از مدیران خدمت‌گزاری است که در مسئولیت‌های پیشین خود نیز همواره عملکرد مثبتی داشته و در کمیته امداد همین راه را ادامه داده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به اهمیت بحث زکات در جامعه اشاره کرد و افزود: زکات یکی از واجبات مهم اسلام است که جایگاه بالاتری نسبت به خمس دارد؛ هر جا در قرآن سخن از نماز آورده شده، زکات نیز در کنار آن مورد تاکید قرار گرفته است.

امام جمعه اصفهان بر ضرورت استفاده از زکات در رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند از جمله ازدواج جوانان تاکید کرد و ادامه داد: اگر بخشی از زکات جمع‌آوری شده امسال به جهیزیه نوعروسان نیازمند اختصاص پیدا کند، کمک قابل توجهی به خانواده‌های آبرومند انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha