پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مومنی

حوزه/ حجت الاسلام مؤمنی گفت: اکنون یک تفاهم و توافقی با علوم پزشکی و کادر بیمارستان الزهرا(س) به دست آمده و این نشان می دهد که طلاب در عرصه خدمت هم در جنگ حاضر بودند در صف اول بایستند و امروز نیز طلاب هم چنان در صف اول ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی غروب یکشنبه در همایش «اعزام جهادی طلاب اصفهان به خط مقدم جبهه سلامت» یعنی بیمارستان الزهرا(س) با اشاره به تلاش‌های مجموعه قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون اصفهان در روزهای ابتدایی کرونا، اظهار کرد: در این کار اداره کل تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز خدمات، بسیج طلاب، حوزه علمیه خواهران و هم چنین اوقاف سهیم شد و قرارگاه متشکل از نیروها و سازمان های حوزوی اصفهان گردید.

وی افزود: این تفاوتی است که قرارگاه جهادی استان اصفهان با برخی از قرارگاه های شهرهای دیگر دارد، تمام مراکز حوزوی در این کار با هم مشارکت کردند و حتی مؤسساتی که می خواستند کار جهادی انجام بدهند با قرارگاه پیوند یافته و یک ظرفیت را در اصفهان ایجاد کردند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، روان تر و سازماندهی تر شدن امور را از مزایای این مشارکت بیان کرد و گفت: پیش از ایام عید نوروز، طلاب در بیمارستان ها، غسالخانه ها، در ضدعفونی کردن معابر، در فضای مجازی و تولید محتوا، طی جلسات مختلف تقسیم کار می شدند و هر طلبه ای که می خواست با سیستم علوم پزشکی مرتبط شود به طور حتم دستور کار خود را دریافت می کرد.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب در فرمایشات اخیر خود دوباره بر این مسئله تاکید کردند که نظر ایشان نیز همان است که ستاد ملی کرونا تصمیم می گیرد و لذا تصمیماتی که اخذ می شود همان تصمیماتی است که کادر درمانی تکلیف می کنند و باید مطابق دستور آنها عمل شود تا کار به نتیجه برسد و از موازی کاری و کارهای خودسرانه جلوگیری شود.

حجت الاسلام مؤمنی با تاکید بر اهمیت جلب اطمینان، بخش سلامت نسبت به حضور طلاب در بیمارستان ها، تصریح کرد: اکنون یک تفاهم و توافقی با علوم پزشکی و کادر بیمارستان الزهرا(س) به دست آمده و این نشان می دهد که طلاب در عرصه خدمت هم در جنگ حاضر بودند در صف اول بایستند و امروز نیز طلاب هم چنان در صف اول ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: قدرت ایمان و تقوا است که می تواند انسان را به جلو حرکت دهد تا بتواند از مرزهای سلامت و مرزهای فیزیکی و جغرافیایی کشور خود دفاع کند.
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha