پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عابدینی

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اتحاد جوانان کشور بر پایه توحید است و دیدیم که هرجا بر اساس توحید دور هم جمع شدیم، پیروزی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در قرارگاه جهادی حضرت زینب (س)  گفت: حضور جوانان منطقه در قرارگاه مبارزه با کرونا انسان را یاد جوانانی می‌اندازد که در انقلاب اسلامی جلودار حرکت بودند.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس نیز رمز اصلی پیروزی ملت در برابر رژیمی که همه استعمار شرق و غرب پشت او بودند حضور همین جوانان انقلابی بود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دفع فتنه نیز دفاع مقدس است، عنوان کرد: در فتنه ها به ویژه فتنه ۸۸ نیز جوانان انقلابی با بصیرت، پرچمدار مبارزه با فتنه بودند.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در جبهه مقاومت هم جوانانی که رویش انقلاب بودند سیلی محکمی را به نظام سلطه زدند و با نگاهی ساده به تمام برهه‌های حساس کشور می‌بینیم که جوان اثرگذارند.

وی ادامه داد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اتحاد جوانان کشور بر پایه توحید است و دیدیم که هرجا بر اساس توحید دور هم جمع شدیم، پیروزی محقق خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: همدلی خوبی بین مردم و مسجد باید ایجاد شود و حال زمان آن فرا رسیده که مسجد در کنار مردم باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح «سلام همسایه» در قزوین گفت: امروز جوانان به عنوان فرزندان مسجد به مردم محله و همسایه‌های مسجد سلامی گرم گفته و در کنار آنها هستند و این امر قابل تقدیر است.

 امام جمعه قزوین  عنوان کرد: شکل گیری و تقویت نظام امام و امت باعث شکست دشمنان این ملت و قوی شدن ملت ما خواهد شد.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha