پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه / در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه قزوین، « مهدی طاهرخانی» به عنوان رئیس جدید ستاد عتبات عالیات استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز  در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید ستاد عتبات استان قزوین، با تبریک ولادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) در مراسم خطاب به یزید فرمود من حقارت و کوچکی تو را نشان می دهم و سوگند یاد کرد و فرمود که یزید تو هیچگاه نمی توانی وحی و یاد ما را خاموش کنی و این آرمان زینبی در عصر ما با حضور سردارانی چون شما عزیزان با قدرت ادامه یافته است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: تناسب بین حرم‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مسئولان تلاش کنند تا تناسب فیزیکی و معنوی حرم‌ها نسبت به اهمیت هر کدام مورد توجه قرار گیرد و همخوانی داشته باشد.

 وی با تأکید بر اینکه حرم طفلان مسلم را مرکز و پایگاه حمایت از نوجوانان قرار دهیم، عنوان کرد: حرم طفلان مسلم را با نگاه ایمانی و ولایی محور حمایت از نوجوانان قرار دهیم و این پایگاهی که امروز در جهان اسلام شناخته شده است را در این حوزه برجسته کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: عتبات عالیات قطعه‌ای از پازل مجموعه های انقلابی، ایمانی و ارزشی است و این مجموعه ها با همکاری و یاری رساندن به یکدیگر می توانند اثر بیشتری داشته باشند و ان‌شاءالله هر روز شاهد تقویت همکاری مجموعه های انقلابی و ارزشی خواهیم بود.

 در ابتدای این دیدار آقای مجید نامجو جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور بیان کرد: استان قزوین از نظر فعالیت، کار و تلاش جزو استان‌های خوب کشور است و پروژه های خوبی را با همکاری مردم استان قزوین در حرم طفلان مسلم پیش می برند. وی افزود: از مسئولان می خواهیم همانند گذشته حمایت های خود را از مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته باشند تا بتوانیم تعهداتی که داریم را به انجام برسانیم و پروژه ها را طبق زمان بندی پیش ببریم.

 در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از آقای حامد کبودوند رئیس پیشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قدردانی و برای آقای مهدی طاهرخانی رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha