شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مریم تفکری مدیر مدرسه الزهرا (س) بافق

حوزه/ در نشست مجازی اساتید و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق، نحوه برگزاری امتحانات در سامانه «مدرس» تبیین شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، مریم تفکری، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق، با اشاره به برگزاری امتحانات به شیوه غیر حضوری  به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: امسال روند آموزش طلاب از طریق سامانه «مدرس» انجام شد و ترم آینده نیز همه فعالیت ها را در این سامانه اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: اساتید برای هفته آتی، یک جلسه درسی خود را از طریق سامانه «مدرس» پیگیری کنند و اشکالات را جهت پیگیری و رسیدگی به واحد آموزش مدرسه ارجاع بدهند.

در ادامه این نشست، حمیده کارگران معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق بیان کرد: اساتید در این ترم باید دروس خود را تا ۲۵ آذر به اتمام برسانند و سؤالات امتحانی خود را آماده و بر اساس فایل آموزشی که از مرکز تحویل داده شده در زمان مقرر در پرتال استاد، بارگزاری کنند و طلاب هم رأس همان ساعت سؤالات را دریافت و بر اساس فایل آموزشی جواب های خود را به اساتید ارسال کنند.

وی در ادامه افزود:  لازم است اساتید میزان پیشرفت خود در سامانه کوثرنت را گزارش داده و حضور و غیاب طلاب را در پرتال، ثبت کنند.

معصومه رنجبر، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق، در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همه حضار گفت: با توجه به شرایطی که کرونا برای همه پیش آورده است، مرکز خدمات آماده کمک به اساتید و طلابی هست که درگیر این بیماری شده اند.

 فاطمه ابوالحکیمی، معاون پژوهش این مدرسه نیز با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش گفت: امسال هفته پژوهش با عنوان جنبش علمی نامگذاری شده است و در گروه پژوهشی پیام رسان ایتا، نشست و مسابقه هایی در این هفته برگزار شد که طلاب در این مسابقه ها شرکت فعال داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه نیکپور IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    امتحان طلاب در پرتال طلبه باشد خیلی راحت تر هست استرس روی طلاب خیلی بالا هست خواهش میکنم در پرتال باشد آزمون آخر ترم