جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه، گفت: عرصه جنگ نرم که بسیار مورد تأیید رهبر معظم انقلاب است را باید از جنگ نظامی جدی‌تر بگیریم و برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: در دین هر خبری حائز اهمیت نیست و نباید خبرهای بزرگ فدای خبرهای بی‌اهمیت شود.

وی تصریح کرد: در روایات در تبیین نبأ عظیم فرموده‌اند قیامت و ولایت امیرالمؤمنین(ع) نبأ عظیم هستند که نشان دهنده اخبار مهمی در عالم است و در عرصه رسانه‌ای باید به آنها پرداخته شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خبرنگار حقیقی کسی است که رسالت‌های الهی را تبلیغ می‌کند و هیچ ترسی از گرفتاری‌ها و بحران‌های این عرصه ندارد و با تکیه به خداوند در مسیرهای سخت و دشوار به پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: در عرصه رسانه‌ای اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید آبرویمان را به خدا بسپاریم و اگر این گونه عمل کنیم خداوند آبروی ما را حفظ کرده و به ما عظمت عنایت می‌کند.

وی با بیان اینکه رسانه ابزاری است که باید اهدافی را دنبال کند، بیان کرد: همه کارها و هدف‌ها بر این مهم استوار است که نام و یاد خدا بلند نگه داشته شود و رسانه ابزاری برای تحقق این رسالت مهم الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین با تأکید بر اینکه جنگ نرم و هشدارهای رهبری را جدی بگیریم، عنوان کرد: عرصه جنگ نرم که بسیار مورد تأیید رهبری است را باید از جنگ نظامی جدی‌تر بگیریم و برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل باشیم و فعالان رسانه‌ای سرداران عرصه جنگ نرم هستند.

مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه در ابتدای این دیدار بیان کرد: خبرنگاران پیامبران حقیقت و واسطه‌ای برای انتقال حقیقت به مردم هستند.

وی تصریح کرد: دست همه کسانی که پیام حقیقت را به مردم منتقل می کنند و دل‌های مردم را روشن نگه می‌دارند می‌بوسیم. روحانیون از منابر در انتقال خبر و حقیقت به مردم استفاده می‌کردند و در طول تاریخ اسلام بسیار اثرگذار بوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه عنوان کرد: تعامل بین اصحاب رسانه و روحانیون می‌باید تقویت شود و در حوزه فقه رسانه این مهم بیشتر احساس می‌شود. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha