پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: باید امانت انقلاب را با همه عظمتش حفظ کنیم، باید خلاف از سوی هر کسی که رخ می دهد جلوی آن گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار جلیلی، مدیر جدید حراست کل استان قزوین با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم که یادآور خاطرات معنوی، حماسی و ایام اللهی و اعجاز خداوند در روزگار ظلمت و تاریکی و در واقع انفجار نور بود.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: پیش از انقلاب در واقع شاهد سلطه تمام قد آمریکا بر کشور و نوکری تمام عیار مزدوران آمریکایی به نام دولتی بودیم که هیچ اراده‌ای از خود  نداشت و هر چه بود اراده اجانب و آمریکا و صهیونیست‌ها بود و شیاطین بر ما مسلط شده بودند.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در شرایط ظلمت و تاریکی پیش از انقلاب، عالمی به پا خواست و تنهای تنها فریاد انقلاب و بیداری ملت را سرداد. زمانی که امام راحل فعالیت‌های انقلابی خود با تکیه بر آیه "اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم" شروع کردند؛ حتی حوزه علمیه آمادگی نداشت و هنوز متوجه نبود که باید آرایش انقلابی به خود بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید براینکه باید از حوادث گذشته عبرت بگیریم، عنوان کرد: برای پیروزی انقلاب بسیاری از مردم زندانی، شکنجه و شهید شدند؛ لذا ما باید برای حفظ و تداوم انقلاب تلاش کنیم. امانتی را که گذشتگان به خوبی حفاظت کردند اکنون به نسل کنونی واگذار شده و اینکه ما با این امانت چه می‌کنیم بسیار مهم است.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین  بیان کرد: انقلابی که اکنون به دست ما رسیده، باید طوری نشان دهیم که مردم بدانند آن دوران تبعیض‌ها، رانت خواری‌ها و اختلاف طبقاتی‌ها و اینکه مجرم جای مظلوم بنشیند یا مسئولی در مقابل تخلفات خود مصونیت داشته باشد، تمام شده است.

وی ادامه داد: باید امانت انقلاب را با همه عظمتش حفظ کنیم، البته بعضا شاهد مسائلی هستیم که موجب تکدر خاطر می‌شود و پرسیده می‌شود مگر این مملکت نگهبان و حراست نداشت. باید خلاف از سوی هرکسی رخ می‌دهد جلوی آن گرفته شود، بسیجیان باید چشم بیدارِ امانتداری نظام و ارزش‌های دینی باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در بسیاری مواقع حضور بابرکت نیروهای حراست جلوی ناامنی‌ها و فساد را گرفته است. باید چشمان خود را به روی حقایق باز کنیم و نگذاریم بدی‌ها از کنار چشمان ما عبور کند و تا زمانی که نفس می‌کشیم و زنده‌ایم کاری کنیم که پس از مرگ پشیمان از کارهای کرده و نکرده خود نشویم و از خداوند نخواهیم که برای جبران خطاهای گذشته، مجدد به دنیا برگردیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha